Listing 1 - 10 of 14 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
School management --- Higher education --- Environmental planning
Choose an application
Higher education --- Mass communications --- HO (hoger onderwijs) --- communicatie --- communicatievaardigheden
Choose an application
Higher education --- HO (hoger onderwijs) --- didactiek --- levenslang leren
Choose an application
Reflecteren is een vorm van leren die de emotionele intelligentie verhoogt. Door reflectie word je je bewust van automatismen, innerlijke obstakels en ongebruikte mogelijkheden. Reflectie is ook je onaangename trekken onder ogen zien, accepteren en een keuze maken hoe je er mee om wilt gaan. Met dit spel ontdek je wat je belangrijk vindt om zo vaardiger en bekwamer te worden in het uiten van je emoties in relatie met anderen. Het Reflectiespel bestaat uit twee delen met in totaal 240 kaarten, verdeeld rond 10 thema's, waarmee we dagelijks in ons werk of onze studie in aanraking komen. Dit eerste deel bevat volgende competenties: resultaatgerichtheid, communicatie, planmatig werken, samenwerken, omgaan met conflicten. Meer achtergrondinformatie over het spel is te vinden op de website.
Social psychology --- Didactic strategies --- Secondary education --- Higher education --- Hygiene. Public health. Protection --- zelfevaluatie --- reflectie (psychologie) --- competenties --- gezondheidszorg --- hulpverlening --- persoonlijkheidsontwikkeling
Choose an application
Dit spel wordt best gespeeld in een team van maximaal vijf docenten. Een van de deelnemers leest van een spelkaart de vraag op. Vervolgens leest elke speler die vraag in zijn werkboek na en kruist daarin naar eigen inzicht de belangrijkste tip aan. Ten slotte legt elke deelnemer om beurten de desbetreffende kaart op het vak van het spelbord, waar hij volgens hem of haar thuis hoort. De positie van de spelkaart op het spelbord laat na een ronde zien hoe deelnemers denken over de uitvoerbaarheid van hun verkozen tip. In het bijbehorende werkboek kunt u aantekeningen maken van de getrokken conclusies. Zo bouwt u een persoonlijk en waardevol naslagwerk op. Dit timemanagementspel levert tips op én zet u aan het denken over uw invloed als docent op gewenste veranderingen.
Higher education --- Personnel management --- HO (hoger onderwijs) --- tijdmanagement --- leraren --- Industrial psychology --- lesgeven --- 489.4 --- Werkdruk --- hoger onderwijs --- overbelasting --- Kwaliteitszorg --- Onderwijs --- timemanagement --- Hoger onderwijs --- Lerarenopleiding --- Timemanagement --- Didactiek (hoger onderwijs)
Choose an application
378 <493> --- 001.891 --- 378 --- 378.014.2 --- #A90D1 --- 781 Universitair onderwijs --- 378 Hoger onderwijs. Universitair onderwijs --(algemeen) --- Hoger onderwijs. Universitair onderwijs --(algemeen) --- 378 <493> Hoger onderwijs. Universitair onderwijs --(algemeen)--België --- Hoger onderwijs. Universitair onderwijs --(algemeen)--België --- Higher education --- Belgium --- onderzoek --- universiteiten --- Enseignement superieur --- Universites et colleges --- Belgique --- Travail de recherche
Choose an application
34 Quick Time VR beeldreeksen, 90 minuten audiovisuele commentaar, 1.200 illustraties uit 78 internationale collecties, 350 beelden in zoomformaat, 32 locaties, 40 kunstenaars, 380 pagina's orginele notities, ontelbare hyperlinks met biografieën en vergelijkingen, index
Rubens, Peter Paul --- Thulden, van, Theodoor --- Utrecht, van, Jacob --- Dyck, van, Anthony --- Brouwer, Adriaen --- Francken, Frans [Younger] --- Noort, van, Adam --- Snyders, Frans --- Mildert, van, Hans --- Jordaens, Jacob --- Fayd'herbe, Lucas --- Uden, van, Lucas --- Antwerp --- Painting --- Higher education --- Peter Paul Rubens --- schilders --- 17e eeuw --- Antwerpen --- schilderkunst --- 75.071 --- 17e eeuw. --- Antwerpen. --- Peter Paul Rubens. --- schilderkunst. --- schilders. --- Schilders. --- kunstgeschiedenis
Choose an application
Cultural property --- fonds [collections] --- cultural heritage --- universiteiten --- 904 Culturele overblijfselen uit historische tijden. Antiquitates --- Culturele overblijfselen uit historische tijden. Antiquitates --- Book conservation --- HO (hoger onderwijs) --- Book acquisition --- collection development --- higher education --- collectievorming --- cultureel erfgoed --- archieven --- Flanders --- 904 --- Academic collection --- erfgoed --- Vlaanderen --- Books --- Conservation and restoration --- Collection development (Libraries) --- Management --- 497.3 --- Cultureel erfgoed--Vlaanderen --- Universiteiten--Vlaanderen--collecties
Choose an application
hoort een gelijknamige cd.
Franse taal. --- Frans: grammatica. --- Didactics of secundary education --- Grammar --- Didactics of French --- Frans --- Didactics of higher education --- 372.880.4 --- 800.05 --- OF 1 2017-2018 --- OF 2 2017-2018 --- Didactiek van het Frans --- Grammatica --- OO Frans 1 --- OO Frans 2 --- Schoolbooks - Didactic material --- Contains audio-visual material --- Grammaticaoefeningen --- Oefening
Choose an application
Deze uitgave bestaat uit 60 unieke fotokaarten en een bijbehorend boek waarin twintig activerende werkvormen voor onderwijs, trainingen en workshops staan beschreven.De doelen die met deze fotokaarten behaald kunnen worden zijn heel divers. De fotokaarten kunnen worden ingezet voor kennismaking, ervaringen uitwisselen, meningen peilen en evalueren. De in de praktijk geteste fotokaarten zijn bovendien heel geschikt om specifieke onderwerpen zoals spreekwoorden, creatief denken, persoonlijke effectiviteit, milieu of didactiek te behandelen.(https://www.bsl.nl/shop/water-naar-de-zee-dragen-9789031360505.html)
didactische werkvormen --- Didactic strategies --- Higher education --- 489.4 --- communicatie --- kennismakingsspelen --- motivatie --- persoonlijke effectiviteit --- spreekwoorden --- werkvormen --- Didactiek (didactische werkvormen) --- Didactisch materiaal --- Onderwijs --- onderwijs --- 454.21 --- Activerende didactische werkvormen --- didactische set --- 092102.jpg --- Didactiek --- Didactiek (hoger onderwijs) --- Schoolbooks - Didactic material --- 484.4 --- coaching --- didactisch materiaal --- didactisch proces --- fysiologie --- leermethoden --- leermiddelen --- les --- trainingen --- KHCA --- groepswerk --- groepswerk. --- Groepswerk. --- Didactische werkvormen --- Training --- Diversiteit --- Fotokaarten --- Opleidingen --- Methodologie --- Beeldcommunicatie --- Motivatie --- Werkvormen --- Games --- didactiek --- 371.3 --- toegepaste filosofie --- Opleiding --- Werkvorm --- Inclusie --- Maatwerk --- Opvoeding --- Pedagogiek --- Statistische gegevens --- Arbeidsmarkt --- Sport
Listing 1 - 10 of 14 | << page >> |
Sort by
|